Välkommen till årets Gården Byter Ägare

Gården Byter Ägare är en årligt återkommande kampanj där vi går närmare in på familjens förutsättningar, ekonomi, skatt och juridik i ett ägarskifte. I år genomför vi 60 träffar runt om i Sverige under från och med slutet av oktober och under hela november månad, välkommen att delta på en av dessa!

Så gör du din anmälan

Klicka på nedan länkar för att välja den region som du är intresserad av att besöka en träff i. I anmälningsformuläret som kommer upp, väljer du ort och fyller i alla dina uppgifter. Om en träff/ort i listan är grå och inte klickbar i formuläret, innebär det att träffen är fullsatt alternativt att sista anmälningsdag är passerad och därmed inte möjlig att delta på denna gång.

Du kan även ringa in din anmälan på telefon 0771-18 08 11.

Fullbokad träff - plats på väntelista

Alla träffar har ett antal platser på en väntelista om träffen är fullsatt. Du får då ett mejl när du skickat in din anmälan med information att du är placerad i turordning om det blir platser lediga vid eventuell avbokning.

Aktuella träffar i norra Sverige>>

Aktuella träffar i mellersta Sverige>>

Aktuella träffar i södra Sverige>>

Gården Byter Ägare - så fungerar det

Vi har under årens lopp träffat över 25 000 jord-och skogsbrukare. Dels kommer de som ska ta över och dels de som ska överlåta sin fastighet.

På många håll arrangerar vi träffarna på LRF Konsults kontor i en mindre grupp, där alla kan komma till tals. På en del håll har vi valt att arrangera i större format och att även bjuda in samarbetspartners. De som deltar i en träff erbjuds tjänsten ”Starthjälp ägarskifte”, då man för ett rabatterat pris får träffa en auktoriserad generationsskiftare.

Väl mött på Gården Byter Ägare 2016!

Portrait

Välkommen att kontakta mig med frågor!

Vibeke Alstad, Fastighetsmäklare och Jägmästare Tfn: 0457-443 52 Välj ett annat kontor
Jag är kund idag:

Generella råd vid generationsskifte

Det är mycket att tänka på inför ett generationsskifte och även om varje enskilt fall är unikt så finns det några generella råd man kan ge.

Står ni inför ett generationsskifte>>

Digital Skogsägare - hur enkel som helst

Kombinera nya digitala verktyg som ger dig ordning och reda i din skogsfastighets ekonomi på ett enkelt sätt. Prova gratis under 30 dagar!

Bli Digital Skogsägare nu>>