Välkommen att besöka MittKontor!

Efter nyår öppnar MittKontor upp portarna för alla våra kunder. MittKontor är ett digitalt kontor där du samlar allt som är viktigt för att driva ditt företag.

Aktivera gärna ditt konto redan före nyår genom att gå in på adressen MittKontorhttps://mittkontor.lrfkonsult.se/.

Vi vet att många i din position uppfattar ekonomi, juridik och administration som viktiga delar men också att det inte alltid finns tid i ditt liv att prioritera detta. Vi har därför utvecklat en kundportal som gör att du får tillgång till siffror och rådgivning på ett effektivare sätt än tidigare. Vi kallar den för MittKontor. Det material vi framställer till dig som t ex deklarationer, avtal och beräkningar kommer vi att samla till dig i MittKontor.

I praktiken innebär detta att du helt kostnadsfritt får en digital arbetsyta som du har fri tillgång till i ditt företagande. All nödvändig information för samarbetet finns inom nära räckhåll. All kommunikation sparas. Alla ekonomiska och juridiska dokument kan löpande sparas här. Ordning och reda på kontoret helt enkelt. Och du har kontoret med dig, oavsett var du är.

Tryck på skapa konto och följ anvisningarna. När du fått dina inloggningsuppgifter och loggat in en gång för aktivering, vänligen ta kontakt med din rådgivare på LRF Konsult för mer information om hur du kan använda MittKontor på bästa sätt. Om du behöver hjälp, kontakta supporten genom ett mejl till mittkontor@lrfkonsult.se.