Faktura och betalning

För att förenkla din fakturahantering och som en del i vårt miljöarbete erbjuder vi ditt företag olika sätt att ta emot fakturor elektroniskt.

 

Faktura via e-post

När du anmält att du vill ta emot e-postfaktura från LRF Konsult skickas kommande fakturor till den e-postadress du uppgivit vid anmälan. Fakturorna skickas som en pdf-bilaga i ett e-postmeddelande.

Om den anmälda e-postadressen inte fungerar så gör vi ytterligare två försök att sända e-postfakturan under kommande dygn, därefter skriver vi ut fakturan och skickar den postalt till dig.

Anmäl e-postfaktura

Kontakta oss!

eFaktura via din internetbank

Med eFaktura från LRF Konsult får du dina fakturor samlade direkt i din internetbank. Detta ger dig kontroll och överblick över obetalda och betalda fakturor från oss.

Så fungerar eFaktura

När du anmält att du vill ta emot eFaktura från LRF Konsult skickas fakturan till din internetbank. Alla uppgifter är förifyllda vilket minimerar risken för felbetalning.

Fakturan betalas genom att välja konto och godkänna betalningen. Alla andra uppgifter är redan ifyllda. Betalningsdatum och belopp kan du ändra om du vill. Banken bevakar betalningsuppdraget och LRF Konsult får pengarna den dag som står i betalningsuppdraget (förfallodagen).Smidigt och säkert!

Gör din anmälan för eFaktura direkt i din internetbank.