LRF Konsult förvärvar BL Redovisning i Visby

LRF Konsult förstärker sin position på Gotland och förvärvar BL Redovisning AB, som den 1 januari blir en del av LRF Konsult.

Med köpet av BL Redovisning växer vi och förstärker vår position på marknaden. Det här förvärvet  är ett viktigt led i LRF Konsults strategi att växa inom alla branscher, säger Mattias Hederstedt, Kontorschef för LRF Konsult på Gotland. Vi utökar också vår kunskap och resurser med de rådgivare som följer med från BL Redovisning till oss på LRF Konsult”. Det kommer att bli en extra trygghet för alla kunder att de känner till sin rådgivare och vi bara tillför ytterligare kompetens inom de tjänster som vi har på LRF Konsult.

- BL Redovisning och Björn Ljunggren med personal har ett mycket gott anseende bland kunder och i näringslivet på orten. Vi delar värderingar och affärsfilosofi, att hjälpa Gotlands småföretagare att växa, fortsätter Mattias Hederstedt.

- LRF Konsult har de resurser och den kvalitet som krävs för att möta framtiden. Vi delar värderingar och idéer om hur utvecklingen av en modern redovisnings- och rådgivningsbyrå ska se ut. Jag är övertygad om att förstärkningen med LRF Konsults tjänster och kompetens är bra för nuvarande och blivande kunder på Gotland, säger Björn Ljunggren.

För att välkomna alla kunder bjuder LRF Konsult in till kundträff i slutet av januari.

Har du frågor?
Vänligen använd kontaktformuläret här bredvid.